نمایش اخبار نمایش اخبار

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از خبرگزاری تسنیم

دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.

دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، صبح امروز دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به همراه نادر قاسمی رییس هیات مدیره بانک ،مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت ، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی، از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و از نزدیک با بخش های خبری این خبرگزاری آشنا شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران این خبرگزاری بود.

همچنین دکتر شایان با حضور در دفتر مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و ضمن تبریک روز خبرنگار به اولویت های کوتاه مدت بانک مسکن اشاره کرد و اذعان داشت:تکمیل طرح مسکن مهر و اجرای طرح اقدام ملی از مهم ترین استراتژی های بانک  مسکن است که با همه وجود تلاش خواهیم کرد که بتوانیم گام موثری برای خانه دار کردن مردم برداریم.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم  رسانه ها دررفع مشکلات مردم اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های دولت  هم مسکن است و عوامل متعددی اعم از داخلی وخارجی در تعیین قیمت مسکن موثر است  ولی در این میان  رسانه ها می توانند از طریق فرهنگ سازی  نقش مهمی برای رفع این دغدغه ایفا کنند.

 دراین دیدارقاسمی رییس هیات مدیره بانک نیز با اشاره به اقدامات مهم دولت در ماه های اخیر  تصویب لایحه مالیات بر خانه های خالی؛ به آمار مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت:از مجموع 2 میلیون و 392 هزار واحد مسکونی منعقد شده برای مسکن مهر درحدود2 میلیون و یکصد هزار واحد مسکونی فروش اقساطی شده است.

در این دیدار آقای قلی زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم نیز ضمن تبریک ایام عید قربان و عید غدیر، انتصاب دکتر شایان را به جایگاه مدیرعاملی بانک مسکن تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: با توجه به سوابق دکتر شایان بتوان گام موثرهای موثری در حوزه رسانه برداشته شود.

قلی زاده با اشاره به سوابق فعالیت خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با توجه به آنکه بیش از ده سال از فعالیت خبرگزاری تسنیم نمی گذرداما در این سال ها توفیقاتی نصیب ما شده است به طوری که در یک مقطعی و طی بررسی که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد وفرهنگ اسلامی انجام داد؛ خبرگزاری تسنیم به عنوان خبرگزاری برتر انتخاب شده است.

وی با اشاره به دلایل موفقیت خبرگزاری تسنیم اذعان داشت:یکی از دلایلی که خبرگزاری تسنیم به این مهم دست پیدا کرد تعیین مزیت های کاری بود که بر اساس آن مزیت ها بتوان رسالت رسانه ای خود را انجام دهیم تا  ضمن پوشش مهم ترین رویدادهای کشور،مهم ترین اتفاقات منطقه را در کمترین زمان ممکن منعکس کنیم و حضور موثری در فضای بین الملل داشته باشیم.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم رسانه را همراه دولت معرفی کردو اظهار داشت :همان طور که رسانه ها به هنگام شیوع کرونا نقش موثری در فرهنگ سازی و آگاهی مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا داشتند در دیگر سیاست های دولت نظیر حل مسکن هم می توانند از طریق فرهنگ سازی و پوشش فعالیت های دولت و سازمان ها مخصوصا اقدامات موثر بانک مسکن در رفع دغدغه مردم در حوزه مسکن تاثیر گذار باشند.
آخرین بروزرسانی 1399/5/20