فهرست اخبار
نشست های ارزیابی عملکرد گروههای بازاریابی مدیریت اصفهان
نشست های ارزیابی عملکرد گروههای بازاریابی شعب مدیریت اصفهان با هدف پایش ، تجزیه و تحلیل عملکرد و بررسی نقاط ضعف وقوت شعب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت اصفهان، این جلسات با برگزاری نشست های مجزا در قالب 5 گروه بازاریابی متشکل از سرگروه های معاونین مدیریت و مسئولین حوزه های غرب وشمال صورت گرفت.
مدیر استان اصفهان با قدردانی از همه کارکنان صف وستاد به ویژه دست اندرکاران و برگزارکنندگان ، برگزاری این جلسات را مفید واثرگذار ارزیابی کرد و گفت : عملکرد مدیریت استان در مجموع متأثر از عملکرد تک تک شعب است و هدف از برگزاری اینگونه جلسات، بررسی عملکرد شعب و قیاس آن با اهداف تعیینی و تشخیص انحرافهای موجود در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت میباشد.
وی در ادامه به حضور مسئولان شعب در این نشست ها اشاره کرد و اظهار داشت : از آنجا که نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در این گونه نشستها تاثیر مثبت و بسزایی در تغییر نگرش کارکنان دارد،به شیوه ای برنامه ریزی کردیم تا اهمیت موضوع برای کلیه کارکنان صف و ستاد ملموس گردد .